איך תשיגו לידים בעולמות המאתגרים של ה-B2B?
נתח ניכר מהתשובה טמון, לא תאמינו, אצלכם בדאטה של הארגון.

ג'ודי לוין 'ספלאש – שיווק דיגיטלי חכם'

לאט ובשקט הפכה הפלטפורמה של פייסבוק למכונת לידים יעילה וקטלנית. אפשרויות הטרגוט הרחבות, העובדה שכולם, אבל באמת כולם, נמצאים בפייסבוק והמערכת הידידותית הופכים את הפרסום בפייסבוק לכלי חיוני לצמיחה.
קמפיין מוצלח צריך לקלוע בקריאייטיב ובארט שלו, לדייק בקופי וכמובן להגיע אל האנשים הנכונים. כשמדובר בקמפיין של B2B, טרגוט הקהלים הוא חשוב כפליים ויש לבצע אפיון מדוקדק מול הלקוח כדי לוודא שמגיעים לפרופיל התפקיד הרלוונטי והמתאים לסוג המוצר או השירות אותם מקדמים. ועכשיו, נותר רק למצוא את אותם האנשים.
מכיוון שפעמים רבות טרגוט B2B יתבסס על סוגי תפקידים, מאגר מידע שתבנו ביחד עם הלקוח יוכל לסייע רבות ליצירת לידים בהמשך. למעשה, בהשוואה לשיטות טרגוט אחרות, אנחנו תמיד נוכחים לגלות שהלידים האיכותיים ביותר של אנשי המפתח בתעשייה מגיעים מ-DATA שיצרנו. לכן, השלב הראשון הוא בניית מאסטר DATA מקצועי על בסיס כל הרשומות של הלקוח.


זה הזמן לפתוח אקסלים
צביעת קהלים באמצעות פיקסלים ומאגרי מידע בהם יש טלפונים או מיילים פרטיים מאפשרים לנו לקחת את הקמפיין שלנו צעד אחד קדימה. כמו כן, סביר להניח שאצל הלקוח שלכם כבר יש מידע רב שניתן לעשות בו שימוש, בין אם מדובר ברשומות אקסלים ובין אם בנכסים דיגיטליים. למשל:
• נתונים מתוך ה-CRM על לקוחות קיימים, לקוחות שלא נסגרו ועוד.
• נתוני הרשמה מכנסים ואירועים קודמים
• רשומות מיילים וטלפונים עבור דיוורי ניוזלטר ו-SMS
• רשימות לידים מתוך קמפיינים קודמים
• אתרים, דפי נחיתה ונכסים דיגיטליים נוספים בהם ניתן לשתול פיקסלים
את כלל האקסלים והרשומות ניתן לאחד לקובץ מאסטר אחד, כאשר המטרה היא להבין מי הם אנשי הקשר, מה הם פרטי הקשר שלהם, כיצד הם רלוונטיים לנו (למשל, הגיעו מקמפיין X, או השתתפו באירוע Y) ומפה לחלק אותם לקבוצות לפי תחומים (מנכ"לים, אנשי DATA, מנהלי IT וכו'). מדובר בכמה שעות של עבודה, אבל זה עומד להשתלם לכם בקמפיין הבא.
מעתה, למעשה, תוכלו לפלח מתוך קובץ המאסטר קהלים לפי דרישות הקמפיין. לפעמים כלל המאסטר יהיה רלוונטי ולעיתים תרצו לפנות לסקטור צר יותר. על בסיס הרשומות הללו ניתן יהיה כמובן ליצור גם קהלי Lookalike בפייסבוק שיסייעו בהגדלת החשיפה לגולשים רלוונטיים.
ועכשיו נותר רק לחכות ללידים…

נשמח לענות לכל שאלה. צרו קשר בטופס או במייל:

kesher@splashing.co.il

או השאירו פרטים: