1200x628-maamar

תקנות הגנת הפרטיות של האיחוד האירופאי נכנסות לתוקף בסוף מאי. את גלי ההדף נרגיש גם פה בישראל. קראו על כך בסדרת הכתבות של אייל מרקוס, מנכ"ל 'ספלאש – שיווק דיגיטלי חכם'.

מאמר מס' 1: איך ישפיע ה-GDPR על השיווק הדיגיטלי בישראל?

ב-25 למאי 2018 נכנסות לתוקפן תקנות ההגנה על פרטיות הגולשים באירופה. מה אומרות התקנות? מה ההשלכות על השוק הישראלי? מה צריך לעשות?

600x600maamar4

מאמר מס' 2: ה-GDPR – איך זה הולך להשפיע על עולם השיווק בישראל?

אחד האתגרים הגדולים ביותר של מהפיכת ה-GDPR נמצא בפייסבוק – שכינסה את הצוות הבין-מחלקתי הגדול בתולדותיה לטיפול במהפך. מה תעשה פייסבוק? מה יעשו המפרסמים בפייסבוק? ומה יקרה ל"מודעות טופס לידים"?

600x600maamar_3

 

מאמר מס' 3: מה יקרה כשה-GDPR יפגוש את הפרסום בלינקדאין?

אם אתם מפרסמים בלינקדאין – זה לגמרי מאמר עבורכם. בסוף מאי, בעקבות ה-GDPR, יחולו שינויים בלינקדאין שישפיעו על כל המשתמשים ועל כל המפרסמים.

600x600maamar5

מאמר מס' 4: הזעזוע שעובר הפרסום בפייסבוק – פרשנות

האם עוד מעט נצטרך לשלם על השימוש בפייסבוק? מה יקרה למפרסמים בארץ? כיצד ירוויחו גוגל, לינקדאין ואתרים כגון וויינט ו-דהמרקר? פרשנות על העומד לקרות.

600X600_5


מאמר מס' 5: הפיצ'רים החדשים של Google Analytics לקראת ה-GDPR

גוגל מצטרפים למסיבה ומשיקים 2 פיצ'רים שיעזרו למפרסמים להיערך בקלות לתקנות המתקרבות.

600X600_6