מה הופך קמפיין B2B מטוב למצוין?

מכירים את המאמרים שמציעים לכם "חמישה טיפים ל-…"? אז זה מאמר כזה, והוא טוב. מה זה טוב? מצוין!

מעיין עובד, מנהלת קמפיינים, 'ספלאש – שיווק דיגיטלי חכם'

קמפיין B2B הוא דבר שקשה לפצח. דרושה היכרות מעמיקה עם תחומים מורכבים, הבנה רוחבית של טכנולוגיות ותהליך הטמעתן בתעשיות שונות. אמנם נדמה כי החיים של אנשי שיווק נעשו "קלים יותר", כשביג דאטה וטכנולוגיות מהפכניות אחרות מציעות להפוך את עולם הפרסום למדויק יותר, ונגיש יותר לכולם, אבל עדיין – מי שיראה את המודעה, ומי שיקבלו את ההחלטה בסופו של דבר, הם בני אדם.

אז למי הפתרונות והשירותים שלכם מתאימים? מי האדם בקצה המודעה? מה הוא צריך, ומה אתם מציעים לו? נשמע בסיסי, אבל תתפלאו אילו מסרים קריטיים עשויים להיעדר מבריף שיווקי.

אז מה הופך קמפיין B2B מסביר למדהים? הכנו עבורכם כמה דגשים וטיפים שיסייעו לכם להרים קמפיין B2B מקצועי ומדויק, שלא יטרחן את קהל היעד שלכם. כל מה שנותר הוא לעשות קופי פייסט לכל בריף שיווקי שתכינו אי פעם.

פרופיילינג דינמי – הקמפיין שלך פונה לסטארט-אפ? לקורפרט? או בכלל לשניהם? כנראה שבעל התפקיד הרלוונטי משתנה בהתאם. במקום אחד זה יהיה ה-CTO, באחר ה-CEO, או בכלל ה-VP HR. כן, זה עשוי להיות עד כדי כך דינמי, וכך צריכים להיות גם המסרים שלכם והערוצים בהם אתם פונים לתתי-הקהלים בקמפיין.

דברו לעניין – האנשים אליהם אתם פונים הם אנשי מקצוע במשק הישראלי – הם מחפשים את השורה התחתונה. אם היו מנסים למכור לכם שירות דוא"ל או אחסון, איזה מסר היה מדבר אליכם? כנראה שאלו שנוגעים לשימושים היומיומיים שלכם, ולא הסיפור של העידן הטכנולוגי החדש / החדשנות / ה"מהפיכה" או ה-Digital Transformation שהספק מציע.

תהיו יצירתיים – אל תתבלבלו בין ענייניות ליבשושיות. המסרים שלכם צריכים להיות לעניין, אבל כדי שיקראו אותם אתם צריכים לתפוס את העין ולהביא את קהל היעד שלכם למודעה או לעמוד הנחיתה. תרשו לעצמכם להתפרע, מבלי לטשטש את המסר השיווקי.

Go with the Flow – הגדירו את ה-Flow של הקמפיין מראש, ותכננו היטב את המסלול של קהל היעד שלכם. כנראה שלא תקבלו את פרטי הקשר של רוב האנשים אליהם אתם מכוונים בנקודת המגע הראשונה. אבל זה בסדר, אתם הרי ערוכים לכך מראש. ואל תהססו to mix it up – אתם יכולים ליצור קוקטייל מטורף של פלטפורמות שיווקיות – כל מה שאתם צריכים זה פיקסלים וראש פתוח.

איסוף דאטה בכל שלב – כי בכל זאת, הגעתם לאתר של ספלאש ואם עוד לא הבנתם – אנחנו בקטע של דאטה. במידה ועוד לא התחלת לאסוף ולנתח כל איש קשר שאי פעם היה בקשר עם החברה שלך, התעניין או רכש את הפתרון שאתם משווקים – עכשיו זה הזמן (למעשה הזמן היה כל כך מזמן, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם). אם אתם צריכים עזרה, אנחנו תמיד מוכנים להרים קמפיין איסוף לידים אפקטיבי במהירות הבזק.

בהצלחה גדולה!

נשמח לענות לכל שאלה. צרו קשר בטופס או במייל:

kesher@splashing.co.il

או השאירו פרטים: