אמיר זלוטניק, מנהל פרוייקטים דיגיטליים בספלאש ומומחה לינקדאין.

מאז רכשה מיקרוסופט את לינקדאין לפני כשנה וחצי, אפשר לראות שיפור מתמיד במערכת הפרסום שלה. מדי מספר חודשים מתווספות עוד ועוד אפשרויות לטרגוט מדויק ומגוון, ואחד השינויים הגדולים ביותר שקרו בשנה האחרונה הוא האופציה לשתילת פיקסל של לינקדאין באתר שלכם.

למה לי להטמיע פיקסל של לינקדאין?

ראשית כל, למה לא? זה פשוט, זה מהיר וזה לא דורש מכם כלום. אבל הסיבה האמיתית היא צביעת קהל ופילוחים שיבואו בעקבות הצביעה, דברים שלא תוכלו לבצע בפייסבוק.
כל מפרסם B2B מחפש את בעלי המקצוע הרלוונטיים לקמפיינים שלו, אתם גם ודאי יודעים שלאחרונה הסירה פייסבוק את האפשרות לטרגט תחומי עיסוק בקמפיינים (מאז היא החזירה את אפשרות טירגוט המקצועות באופן חלקי). וגם כך הטירגוט לבעלי מקצוע בלינקדאין היה פחות מדויק.

אז…אם אתם ואתן רוצים ורוצות לדעת אילו בעלי תפקידים מגיעים אליכם לאתר? ואולי לצבוע בעלי תפקידים על מנת לטרגט אותם בקמפיינים הבאים שלכם? ואולי תרצו לבצע קמפיין לינקדאין שמכוון לאנשים שביקרו באתר או בעמוד הנחיתה שלכם? את כל זה תוכלו לעשות באמצעות הפיקסל של לינקדאין.

אילו נתונים תוכלו לקבל מהטמעת פיקסל?

אחרי שתטמיעו את הפיקסל באתר או בעמוד נחיתה, תוכלו לראות אילו בעלי תפקידים ביקרו בו, מהו גודל הארגון בו עובד אותו אדם, מה המיקום הגאוגרפי של אותן חברות ואפילו מאילו תעשיות החברות הללו. הנה מספר דוגמאות של מבקרים שהגיעו לעמוד נחיתה בקמפיין שעשינו ללקוח שלנו:

 

סוגי תעשיות

 

בעלי תפקידים

גודל חברה

דרג

 

שכנעת אותי! איך אני עושה את זה?

ברור שאני אשכנע אתכם, הרי זה מצרך חובה. ובכן, גם אתם תוכלו להטמיע פיקסל בארבעה צעדים פשוטים (ומאוד דומים לשתילת פיקסל פייסבוק):

  1. בקמפיין מנג'ר של לינקדאין היכנסו ל-Account לו תרצו להוציא פיקסל, לחצו על Account Assets בראש העמוד ואז על Matched Audiences.
  2. לחצו על כפתור Create an Audience.
  3. הזינו את פרטי העמוד או אתר בו תרצו לצבוע קהל ותנו שם לקהל אותו אתם צובעים (לאחר השלב הזה תקבלו את קוד הפיקסל).
  4. הטמיעו את הקוד שקיבלתם ב-"body" של העמוד שלכם ואתם מוכנים לצאת לדרך!

תוך 24-48 שעות תקבלו אישור על הטמעת הפיקסל והוא יחל בצביעה. שימו לב, לינקדאין צריך לזהות לפחות 300 אנשים בעלי פרופיל לינקדאין פעיל על מנת שתוכלו להשתמש בקהל שנצבע.

לסיכום

בעזרת הפיקסל של לינקדאין תוכלו לקבל תובנות חשובות על המבקרים באתר שלכם שיעזרו לכם להבין אילו אנשים אתם מטרגטים ולבנות קמפיינים ייחודיים במיוחד למבקרים באתר שלכם וגם תוכלו לקבל פילוחים המותאמים במיוחד למפרסמי B2B – דבר שפייסבוק לא יודע לתת, וכך להגיע לתוצאות טובות יותר בקמפייני הלינקדאין שלכם.

בהצלחה!

אם יש לכם שאלות בנוגע ללינקדאין, הטמעת פיקסל ועוד, שלחו מייל:

kesher@splashing.co.il

או השאירו פרטים: