בניית דאטה באמצעות לינקדאין – איך עושים זאת נכון

אמיר זלוטניק 'ספלאש – שיווק דיגיטלי חכם'

בגלל גודלה של לינקדאין וההתמקדות בסקטור העסקי היא מהווה זירה מצוינת לבניית דאטה, בייחוד בעולם ה-B2B. איך תבנו דאטהבייס בצורה הטובה ביותר? שלוש דקות קריאה ותדעו!

1. לימדו את המוצר\שירות – תמיד חשוב להכיר את המוצר או השירות אותו אתם משווקים וכשהדברים אמורים בבניית דאטה – עוד יותר. חקרו, הבינו את יכולותיו ויתרונותיו, מי משתמש ומי מחליט על רכישת המוצר. הבנת הדברים הללו תעזור לכם לבנות דאטה רלוונטית ואיכותית בהמשך.

2. מציאת ארגונים רלוונטיים – חישבו מי הם הארגונים אותם יעניין המוצר או השירות אותו אנו רוצים לשווק, שני הפרמטרים החשובים הם: לאיזה תעשיות המוצר או השירות יהיו רלוונטיים ולאיזה גודל של ארגונים.

3. אילו בעלי תפקידים נחפש – בשלב הבא נחפש את האנשים הרלוונטיים בתוך הארגון. נבין ואז נגדיר מי האדם אליו המוצר או השירות רלוונטיים, מי האדם שמחליט על רכישת המוצר או השירות אותו אנו מציעים. זכרו, בארגונים בעלי אופי שונה וגודל שונה מקבלי ההחלטות הם אנשים שונים.

4. סידור הדאטה – צרו קובץ אקסל מסודר ורשמו בו בטבלה את כל פרטי האנשים הרלוונטיים לכם: שם, תפקיד, חברה וכל דבר שנראה לכם מתאים, והכי חשוב לזכור את שלושת מילות הקסם: סדר, סדר, סדר. הסדר הזה טוב לא רק לעיניים, אלא לכל מערכת BI שאליה תכניסו את ותלושו את הדאטה.

5. (בונוס) Sales Navigtor – לאחרונה עבר Linkedin שינויים רבים ובין השאר הגדיל את התלות ב- Sales Navigator על מנת לחפש אנשים. אם תבחרו לשדרג אליו (ניתן לבחור בין מסלול חודשי לשנתי) תוכלו לחפש אנשים ללא הגבלה ולהגדיל את אופציות סיווג בעלי התפקידים והחברות.

בשורה התחתונה, דאטה היא נדבך מרכזי וחשוב בעולם השיווק. בעזרת יישום חמשת הכלים הללו תצליחו לבנות את הדאטה הנכונה ובכך להעביר את המסר הנכון לאדם הנכון ותשפרו משמעותית את הסיכוי להצלחה שיווקית.

נשמח לענות לכל שאלה. צרו קשר בטופס או במייל:

kesher@splashing.co.il

או השאירו פרטים: