שיווק מבוסס דאטה: מנתונים לתובנות עסקיות

לו יכולנו לחזות אילו מוצרים הקהל שלנו מחפש, מה הצרכים שלו, דפוסי התנהגותו, והזירות בו הוא פועל – כיצד זה היה משפיע על אסטרטגיית השיווק שלנו, על המוצרים שאנו משווקים ועל שיטת העבודה שלנו?

המאמר המלא על שיווק מבוסס דאטה, כאן.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

מדוע מנהלי השיווק יהפכו לגורם החזק ביותר בארגון בעתיד הקרוב?
שיווק מבוסס נתונים! Data Based Marketing!

התחזיות מראות שהשפעתה של מחלקת השיווק גדלה, ובקרוב היא תיהפך לצוות החזק ביותר והמשפיע ביותר בארגונים העסקיים (והחברתיים).

היכנסו למאמר וגלו מדוע נושא הדאטה הוא הקטליזטור העיקרי – כאן.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

שיווק בלינקדאין

לינקדאין היא הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם – רק בישראל קיימים 1.3 מיליון משתמשים פעילים! היא מספקת אפשרויות רבות ומגוונות ליצירת קשריים עסקיים, ומהווה ערוץ ישיר למקבלי ההחלטות.

איך תפיקו ממנה את המירב? היכנסו למאמר.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

שיווק מבוסס דאטה – כך תעשו זאת נכון, באמצעות 9 צעדים פשוטים (יחסית)

עולם השיווק נמצא בעיצומה של מהפיכה אמיתית. מנהלי השיווק הופכים להיות הכח המשפיע והחזק ביותר בארגון.
מדוע זה קורה? בזכות המידע הרב שנאסף בעולמות השיווק – מידע שמאפשר להסיק מסקנות אמיתיות לא רק על קמפיינים, מיתוג ולידים, אלא גם על מה רוצים הצרכנים באמת, ומה כדאי למכור להם.

כדי לצלול אל התחום, יצרנו 9 צעדים (ב-High-Level) שיסייעו לכם ולכן להשתמש בדאטה במחלקת השיווק – כאן.